lørdag den 29. august 2015

Dagens 3 (eller blev det 4)

Dagens fedeste - i lyntempo inden aftenfilmen går igang;

1. Fedeste udsalg her, hvor jeg fik så meget skønt tøj til pigerne - som de var med til at vælge og både de og moren var tilfredse. Så er der forhåbentlig en sandsynlighed for at det ikke ender bagerst i skabet.

2. Dagens picnic i Kongens have. Nej vejret var ikke fantastisk, men det regnede ikke. Og pigerne var kun sure ind imellem.... Men vi havde sandwich og smoothies.

3. Mine morgen-boller. Dem fra en ovn. Faktisk var dagens portion de bedste jeg tror jeg nogensinde har lavet. Så gode, så jeg blev hende den irriterende mor, der blev ved med at spørge familien 'ej, er de ikke gide idag'.... Lidt rigelig gange.

Og så en nummer 4 udenfor normalt nummer: en mand, der henter godis mens jeg ligger her i sofaen og googler min nyeste passion. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar