torsdag den 30. marts 2017

Tænker jeg på #7

  • Hvor fuldstændig fantastisk jeg synes det er, at min datter er ved at lære Agnes Obels Riverside til hendes klaverundervisning. Den er fantastisk – og at hun skal spille den får mig til at dø lidt af stolthed.
  • At jeg næsten ikke kan vente til næste fredag. Hvor vi tager i sommerferie for første gang i 5 (!!!) måneder. Har det som et barn, der skal vente på fredagsslik. Jeg kan ikke være i mig selv.
  • Har jeg googlet plantekasser, trampolin og den slags i et væk i flere uger nu. Kan ikke vente.
  • At jeg glæder mig dog også ret meget til i morgen. For det første er det fredag. For det andet skulle det blive sommer, sådan for realz. Og for det tredje skal jeg ud og spise med mine (nye) kolleger.
  • At jeg dæleme har meget at glæde mig til – det kan fylde ret mange punkter.
  • Hvor meget rengøring, der er nødvendigt før min bogklub kommer til snak, hygge og søde sager i aften. Og hvor pokker jeg lagde bogen, som vi skulle læse.
  • At jeg har læst bogen. Nu er den bare væk.
  • Hvor upraktisk det er at farvekoordinere sin bogreol, når man ikke kan huske bog-ryggens farve.
  • At jeg har lyst til chokoladekage. Måske jeg kan få det til frokost, når jeg skal ses med min tidligere kollega fra banken. Chokoladekage til frokost er vel sundere end ingen frokost. Eller?





2 kommentarer:

  1. Du må se på de andres bøger hvilken farve de har, når din læseklub kommer - så dæmrer det sikkert hvor i reolen du har placeret den! God fornøjelse! ❤️

    SvarSlet
  2. Tager I på sommerferie allerede nu? Er det ikke lidt snyd? Jeg har på samme måde som du har med haven, nu vil vi i gang. Der er sat gang i forspiring og frøer, nu kan foråret bare komme an! Mørk chokolade skulle efter sigende være sundt, så spis du bare løs! Håber alt gik godt med læseklubben og at du fandt ud af farven på bogen ;) God fredag i morgen, og god weekend. Kh Malin

    SvarSlet