torsdag den 16. januar 2014

Sommerhus

Jeg skal i sommerhus i weekenden. Og jeg glæder mig rigtig meget. På den ene side. På den anden side er jeg så travlt og fortravlet for tiden, at det egentlig er et virkelig dårligt tidspunkt at tage væk lørdag klokken 9 til søndag klokken 14. MEN mest glæder jeg mig. Jeg skal først køre derop med en fantastisk veninde. Og så skal jeg hygge, spise kage, gå ture, drikke vin, spise god mad, dikke-dikke en 6-dage gammel baby, sove (ja, for babyen er ikke mit ansvar), snakke, sludre og glemme mit miserable arbejde og travlheden i et helt døgn. Alt sammen i selskab med 14 af de damer, jeg sætter mest pris på at være sammen med.
Der er lagt op til en weekend med eftertanke, nærhed og dybde. Jeg glææææder mig.

Inden da skal jeg lige nå at arbejde - meget og heldigvis hos en kunde jeg elsker! Og til to samtaler (og få det til at se almindeligt ud lige sådan at gå i en meget travl periode!), træne, bage en masse kage til turen, kysse mine unger, se disneysjov med dyner på i sofaen, pakke tasken og sikre at der er benzin på bilen - nok til at jeg ikke skal tanke. For ... funfact.... jeg kan simpelhen ikke få benzindækslet af vores bil. PINLIGT. Jeg ved det godt. Vi har kun haft den 6 måneder, så måske er det på tide. Men jeg bliver så sur - og husker så meget den situation hvor jeg virkelig virkelig havde brug for benzin et øde sted... kun mig og ungerne og jeg så lærte - at det kan jeg ikke!!! Elsker min (nye) bil - men hader dens benzinanordning.

Nå, men sommerhus i weekenden. Det bliver godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar