torsdag den 8. august 2013

Stilstand

Der sker ikke så meget på bloggen for tiden. Og jeg skylder stadig mig selv et indlæg om vores (fantastiske) ferie på Rhodos, hvor de største bekymringer var 1. hvor vi skulle spise næste gang og 2. hvor længe man kunne ligge i poolen uden at gå i opløsning. Jamen, det var fantastisk. Tak til Louise for tippet!

Jeg er til gengæld nu startet på arbejde - det er som at få en spand vand i hovedet. Koldt vand, that is. Sidst jeg var på arbejde havde jeg én fantastisk kollega, som holdt humøret oppe i en ellers ikke særlig rar og venlig organisation (nu er det jo ikke en hemmelighed, at jeg gerne ville finde noget nyt at lave). Da jeg så startede efter 3 ugers ferie - ja så var hun blevet fyret og fritstillet. Jamen. hvem har et job til mig. Jeg er GO til så mange ting! Jeg skal gerne indrømme at de sidste dage af min ferie gik med dårlig mave, hjertebanken og koldsved. Hold da op - det er hårdt.

Nå, men udover arbejde - ja, så går det faktisk godt, og jeg har et rimeligt skarpt fokus for tiden - for 'det liv, der er uden for arbejdspladsen'. Jeg skal ud og drikke vin med en fantastisk kvinde i aften, og til fest på lørdag, og jeg har fået energien tilbage og ser faktisk mine veninder minimum én gang om ugen. Det handler om prioriteringer - og det er simpelthen så skønt når de (for en periode... travlhed og almindelig hverdag kan hurtig vælte gode intentioner) for en gangs skyld går op i en enhed - hvor jeg kan se mig selv være glad og varm. Det er dejlig og det føles godt - at prioritere nærhed og få genoplivet gamle venskaber. Samtidig med familien hænger sammen.

Nå, men feriebilleder comming up - når jeg lige bliver færdig med 'Breaking Bad', 'Orange is the new black' og de 4 skønne bøger, jeg har liggende på natbordet.

4 kommentarer:

  1. Hej Cille, tak for din kommentar hos mig i Hulen - her vil jeg da gerne læse med :-). Ps. Krydser fingre for et nyt job til dig, snart!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa - og tak. Jeg krydser også fingre...

      Slet
  2. Håber snart der kommer et nyt job til dig - og glæder mig til ferieberetning :-)

    SvarSlet