torsdag den 12. maj 2016

Fokus på det nære

Nej. Jeg var (desværre) ikke til demo (ung med de unge slang, hvaba). Jeg kom nemlig susende hjem fra arbejde og havde lovet min ældste datter at hjælpe hende. Så det blev fokus på det nære og ikke det offentlige. Som jeg dog til fulde støtter.

Margrethe skal nemlig holde foredrag i skolen om bronzealderen - og der skulle lægges sidste hånd på det igår. Jeg synes det er så fint med både planche ord tale-note-kort:





Og så har jeg ellers brugt resten af aftenen blandt de unge og smarte på Nørrebro. Nærmere på stefamsgade. Heldigvis i det bedste selskab med en skøn skøn veninde. Vi fik citronkage og hvidvin. Lidt noget andet end fadøl og shawarma som de fik omkring os... Og det duftede så godt. Glæder ,ig så meget på mine pigers vejne til de bliver unge kvinder. Til de skal snuse til livet i de lange sommeraftner. Jaja, spørg mig igen til den tid. Men altså når nu jeg ikke selv kan være 21 igen, så må de jo opleve den specielle tid det også er.

Men altså jeg bliver aldrig yngre, så jeg har tænkt mig at nyde det. Lige nu. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar