onsdag den 11. maj 2016

Sådan kan man også nyde dagen

Det kan godt være, at vejrguderne siger at det kommer til at regne-regne i weekenden. Og det kan godt være, at vi alligevel udfordrer skæbnen og tager i sommerhus. Men at jeg idag fik lov at stornyde en lækker frokost i solen med Cana, ja, det kan selv ikke weekend-regn tage fra mig. Og sidst de lovede regn, da var det jo lyv og tyvestreger.


Men billede fra frokosten er jeg altså ikke leveringsdygtig i. Jeg er stadig alt for lidt ubekvemt ved at tage billeder af min mad - det er andre pænt meget bedre til en jer. Og for det andet var jeg sulten - så den forsvandt også ret hurtig. Der i solen. Hold nu op sådanne hjemmearbejdsdage er skønne - hvor man kan kombinere at få det nødvendige fra hånden foran computeren i køkkenet eller i skyggen (ja - skyggen, ellers kan jeg jo ikke se min skærm), med det fornøjelige. Og jeg skal jo spise frokost. Også når jeg er på arbejde. Win-win siger jeg bare.


Nu jeg ikke kunne få mig selv til at eviggøre min frokost med min telefon - ja, så kan jeg da lige dele min eftermiddag i går. Solen var så meget på da jeg kom hjem fra arbejde. Ungerne havde veninder med hjemme - og jeg nød solen og verdens bedste is-kaffe. Nogle gange rammer den bare lige spot on. Og så kan selv ikke Starbucks bedste barista gøre det bedre. That's a fact.


Iskaffe med sidevogn - fås ikke bedre :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar