mandag den 30. maj 2016

Teater, venindeaften, grillaften og så lige et svømmestævne - på en weekend


Jeg var jo træt med træt på i fredags. Men det fortog sig umærkeligt i løbet af dagen – og jeg stornød SFO’ens teaterforestilling, hvor Caroline var med i koret og Margrethe som den, der præsenterede de forskellige akter. Det var fedt at se dem så stolte og glade.
Præsenterer 2 akt - om venskab i gamle dage :-)

Sang-fuglen


Lige bagefter skulle Margrethe til glowparty (ja, det havde jeg aldrig hørt om før) hos en veninde, og det var vist en stor succes. Men i mellemtiden havde jeg jo sat 3 veninder stævne på Llama. Det er dem med det helt utroligt flotte gulv. Men det er også dem med helt utrolig lækker mad. Og gode drinks. Deres Dark’n Stormy for eksempel smagte slet ikke så sødt som den plejer – faktisk kunne man i den grad smage rom. Og det er jo egentlig et kvalitetsstempel – de snyder ikke på vægten.

Vi brugte nogle timer hos Llama med mad, drinks og en masse snak. Vi var stort set om alle emner i bogen og fandt ud af nogle helt nye og sjove ting om hinanden. Det er de fedeste aftner. Og så fandt vi også ud af at Mette, som jeg skrev mit speciale med, og jeg har 10-års jubilæum med specialet i år. Det skal fejres senere på året. Hvordan må vi finde ud af.

Efter Llama endte vi til kander på Pastis, hvor Christinas lillebror er bartender. Det var en hel fantastisk skøn aften og lige præcis det, som kun den danske sommer kan.
Skønne mennesker - som jeg er fyldt med taknemmelighed over


Heldigvis fik jeg lov at sove lidt længe lørdag, så da jeg stod op var jeg både frisk og nogenlunde udhvilet. Vi skulle til 7 års fødselsdags hos Carolines gamle veninde fra børnehaven – en familie vi så rigtig meget tidligere, og som vi ind imellem stadig ses med. Det var hyggeligt. Lørdagen endte på Torneroseslottet. Min venindes kolonihave lige ved Amager strandpark med grill af store mængder kød og grøntsager, noget chili, der blev for stærk og gode drinks.
Torneroseslottet - aka Christinas kolonihave

Halvdelen af kødet


Søndag var sådan lidt lang. Heldigvis startede den solrigt – og vi fik nogle timer i gården inden resten af eftermiddagen stod på svømmestævne. Så på den måde var vi spærret inde i en fugtig og helt enorm varm svømmehal resten af dagen. Men begge piger gjorde det så godt. Og kom hjem med enkelte medaljer. Så det var det hele værd. Næsten i hvert fald J.
Første heat skal til at starte

Sæt igang

Første heat for Margrethe

Svømmestil :-)

På podiet - meget stolt pige

Ingen kommentarer:

Send en kommentar