fredag den 20. september 2013

Julia Lahme er en klog kvinde

’Jeg er jo en del af en generation, der fik af vide af vores 70’er forældre at vi kunne alt. Det har vi så oversat til, at vi skal kunne alt. Så kvinder i min generation skal have en flot karriere, lækre børn og et flot hjem, have råd til skiferie og tropeferie om vinteren, og så skal vi i øvrigt veje 57 kilo, samtidig med at vi helst skal arbejde deltid, så vi kan være noget for dem derhjemme. Det idealbillede er jeg rigtig bange for. Jeg er bange for, at vi bliver så overfladiske i vores liv, at vi ikke når at lære noget af hinanden, fordi vi har så travlt med at leve op til noget vi tror, er det ideelle liv.’
Citat Julia Lahme her og her

Hun er sgu godt nok klog. Jeg er så enig – og deler frygten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar