mandag den 19. juni 2017

Bryllup igen - 10 år efter

Hvad har du så lavet i weekenden, kunne man spørge. Og jo altså - jeg har holdt bryllup. Ret beset var det fredag og ret beset var det ikke en vielse, men en velsignelse. Men ret beset føltes det bare fantastisk. Og lige nu svæver jeg rundt på en lyserød champagnesky - og det er ikke kun dampen fra de knap 40 flasker bobler, der blev drukket. Af vores 50 gæster, hvoraf godt 7 var børn.

For ti år siden blev Steffen og jeg viet på Sønderborg rådhus. Det var bestemt fordi vi gerne ville giftes, men tiden og økonomien var ikke til så meget andet end ikke så meget. Og vi havde både fået et barn og var på nippet til at købe et hus. Et ægteskab var absolut også praktisk.

Nu er der så gået ti år. Og vi er stadig gift. Og har stadig lige så meget lyst til at være gift. Så derfor på vores 10-års bryllupsdag inviterede vi venner og familie til Vor Frue, hvor Steffens gamle gymnasieven velsignede og - og derefter var der fest og lykke hos os.

Vores gode ven Lars er en af jorden bedste fotografer - og han var så skøn at forevige dagen. Herunder er mine mobile shots - et lille udsnit. Så må der komme nogle mere professionelle en anden dag.






5 kommentarer:

  1. Tillykke igen, det lyder som en dejlig dag. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK - den bedste dag. Jeg kan godt anbefale konceptet.

      Slet
  2. Kære Cille, tillykke, tillykke, TILLYKKE med den store dag. Jeg får også helt lyst at blive gift igen med min mand. Vi blev også gift på rådhuset for 10 år siden (som du også skrev, det var meget praktisk med børn og hus og det). Vi havde et lille men fint bryllup men hvor ville det også være skønt at holde sådan en stor bryllupsfest! Den må jeg lige overveje. Smukke ser I ud og jeg glæder mig til at se de professionelle billeder en gang. Dem må du ikke snyde os for. Kh Malin

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK TAK - det var en stor dag. Jeg prøver at huske på de billeder en dag - jeg er jo ved at være lidt sløv herinde.

      Slet
  3. STORT tillykke med velsignelsen. Dejligt at I stadig vil hinanden - og vil markere det på sådan en fin måde. Det vidner om en kærlighed med rod. Herligt!

    SvarSlet