fredag den 5. september 2014

Giv mig luft

Så er det (snart) weekend. Og en meget kærkommen en af slagsen. Jeg hænger stadig lidt efter ’den mystiske’ forkølelse – og har stadig ikke nogen lungekapacitet. Hvilket er træls – og ret underligt nu jeg får alt det astma-medicin. Håber virkelig snart det bliver bedre. Har det som om der konstant står en og holder mig for munden med en tyk og uigennemtrængelig hanske. Faktisk er det ikke det rareste - og efterhånden er en god vejrtrækning blevet lidt en tvangstanke. 

Nå, men tilbage til weekenden. Vi skal have veninde af M overnattende i nat – og C skal starte nyt ballethold i morgen. Så alt i alt en helt almindelig familie-med-børn-agtig weekend. Men så skal ungerne ud til mormor, så mor og far kan tage til forældrefest med M’s klasse fra Krebs. Det er de sødeste mennesker, så det skal nok blive hyggeligt. Dog bliver det nok ikke en ’all-nighter’ da Steffen rejser 2 uger til Frankrig søndag sen eftermiddag. Derfor skal ungerne hentes lidt tidligt på dagen søndag og tilbringe lidt tid sammen med ham inden han kun kan kommunikere via facetime i nogle uger.

Ellers går det godt. Kantinen var så elskværdig at servere thai-suppe (også) i går. Og det er en af deres spidskompetencer og denne gang skuffede heller ikke. Og så havde vi på kontoret besøg af to (!!) barslende kolleger og deres skønne unger på hhv. 3 og 9 måneder. Måske man skulle få en 3’er!


Så faktisk tror mit eneste problem pt (udover det med at trække vejret) er at S ønsker sig to ting til sin fødselsdag – og begge er udsolgt i alle butikker OG fra producenten. Hvad gør man så… hmmm må gå i (kreativ) tænkeboks. Nu har jeg jo også to uger til at tænke over det, idet han kommer hjem dagen før sin fødselsdag. Så kunne det jo være fedt at have noget (et eller andet…) klart J.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar