lørdag den 9. juli 2016

Siden sidst har jeg...

- været til Coldplay koncert med to af mine bedste veninder. Det var et brag af en aften. Og en fantastisk middag inden.



- fundet og udslettet 4 myrebo i sommerhuset
- skældt regnen så meget ud at den forsvandt bag solen. Og nu har jeg så tilbragt dagen på en solstol med en bog.
- taget toget uendeligt mange gange - til sjælør station for at hente pigerne fra svømmecamp.
- overværet diplomoverrækkelse til afslutningen af selvsamme svømmecamp

- vasket alt vi skal have med til Sicilien om 3 dage. Og slugt alle de fortællinger, der kommer dernede fra fra blandt andet hende her og hende her.
- haft total optur over at kransekage åbenbart er en Siciliansk specialitet. Jeg bliver så tyk næste uge.
- indkøbt uendelige mængder af solcreme, børnepanodil (som vi alle jo ved man ikke rejser uden).
- fortrængt at jeg har èn arbejdsdag tilbage før afrejse, mens resten af familien bare skal fede den hjemme.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar