torsdag den 26. januar 2017

Weekend i bar røv og ingenting

Det er lige gået op for mig, at i morgen eftermiddag starter weekenden. Og modsat sidste weekend skal jeg faktisk ikke ret meget. Fredag for eksempel er det vildeste, der skal ske, at jeg skal hente Margrethe i det nye experimentarium, hvor hun har været til fødselsdag. Og at vi skal blande slik til x-faktor. Og finde en god film til bagefter. Vild ungdom.

Lørdag starter med en tur i biografen med min dejlige veninde. Vi skal vores månedlige tur i Grand – og denne gang skal vi se ’Kongens Valg’. En film jeg ikke helt ved hvad jeg skal forvente mig af. Jeg elsker film om den kolde krig. Og jeg elsker (de fleste) film om anden verdenskrig. Men jeg hader film, hvor skuespillerne er klædt ud. Sådan med rustning, soldatertøj eller lignende. Og jeg kan ikke helt finde ud af, hvor denne film ender. Men jeg glæder mig. Om ikke andet så til veninde-hygge, god morgenkaffe og så selvfølgelig Jesper Christensen, som altid er så skide dygtig. Og det var det. Så er der ikke flere planer. Og jeg glæder mig helt vildt meget. Tænker vi måske kan bruge søndagen på – film, gå-ture og måske noget yoga. Men kun måske. Hele pointen er jo først at finde ud af det søndag morgen. Eller i løbet af dagen.

Men nu skal torsdag lige gå – det bliver også en god dag.

Min weekend - tænker det faktisk ikke er nødvendigt at komme ud af nattøjet (kan det ikke gå i biografen?)...



4 kommentarer:

  1. Alt efter dit nattøj, jo så fungere det fint i biografen... der jo også mørkt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret. Jeg nøjedes med uldne sokker ☺️

      Slet
  2. Det lyder til, du har en dejlig weekend at se frem til. Håber ikke at filmen skuffede dig og at du slap for diverse rustning og soldatertøj ;)Det lyder dog som om du stadig har den bedste dag tilbage; den helt uden planer! Sådan en søndag har jeg også at glæde mig til i morgen og det ser jeg virkelig frem til. Hele dagen i dag er gået med at male lofter, og jeg er godt træt og øm i nakken nu. God lørdag aften! Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Filmen skuffede ikke. I den grad ikke! Den var SÅ god. Glæder mig til i morgen - som følger efter den skønneste lørdag. Også god aften til dig.

      Slet