fredag den 30. januar 2015

fredag i fifaen

Det er fredag - og hvilken en. Jeg har netop konsumeret en pizza, en stor pose blandet sukker af eget miks og nu er jeg igang med rødvinen. Disney kører, trods håndbold. Og om lidt er der X-faktor - eller muligvis bare for 20 kroners blandet Netflix. Det er sgu fredag når den er allerbedst. Selvom jeg da tidligere fik en ubændtlig trang til drinks, basrytmer og røgede lokaler. Men det var sidste weekend som i den grad havde det tema med de bedste veninder. Hvoraf den ene har købt en lejlighed i Sankt Peders stræde - så nu behøver vi ikke længere tage en taxi hjem :-). Men efter en uges halvsygdom tænker jeg den her dovne version i fifaen er bedre.

Og resten af weekenden er i samme spor. Der står intet i kalenderen. For real! Det er første gang siden start december - og igår skulle jeg aftale med min søde skønne veninde i Rungsted at vi skulle komme til overnatning snart (ja, det er ikke langt væk, men det er så skønt at vi alle fire er afsted - uden bagkant. Børnene kan lege til de dratter om, og de voksne kan få både drinks og vin. Allesammen). Nå - men det kunne først blive midt i marts. Og kun lørdag. Alle andre weekender indtil da er bookede. Med dejlige planer, gode mennesker, sjove fester, hyggelige sammenkomster, et bryllup, og familieweekender. Alt sammen skønt. Men nu vil jeg nyde at jeg har en uendelig lørdag og en langstrukket søndag foran mig. Måske jeg dropper alt andet end nattøj... Altså udover løbetøj (for efter mit kilos blandet løs godis kan jeg vist ikke springe weekendens løb over).

2 kommentarer:

  1. Jeg har heller ikke mange planer i denne weekend. Og fredag gik også på sofaen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder som den perfekte fredag også hos dig. Rigtig god skiferie i næste uge. Bare turen med båden er jo en ferie i sig selv :-). Og en tur både børn og voksne herhjemme elsker at tage også..

      Slet