fredag den 23. august 2013

Så er det weekend

Og der er vel ikke så meget og sige ud over det. Arbejde - tja - jeg overlever. Har udviklet mig en (god) strategi for at være der. Midlertidig. Sådan kan det jo ikke blive ved. Som en god kollega sagde; du er nødt til at tage en maske på, når du er her. Og ja, det gør jeg så. En åhhh så falsk maske - og det kan jeg ikke blive ved med. Sådan noget dur jeg ikke til. Men for nu giver det ro. Og ro har jeg brug for - i hovedet.

Weekenden starter om 7 timer. Sharp. Med tur i candy world. Disney sjov og hygge på sofaen. Og lørdag er helt blank. På én gang voldsomt angstprovokerende (jeg har aldrig blanke dage, hverken hverdag eller weekend) og forløsende dejligt. Eller... jeg skal vel skrive ansøgninger. Har bare virkelig svært ved at finde energien. Søndag er der loppemarked i Nøddebo - og M skal til fødselsdag på Vesterbro ved en klassekammerat. Sådan er det. Glæder mig.

Nu - morgenmad. Som skal udnyttes - fredagens morgenmad er en af de få positive ting, der er at sige om mit job. At man så ikke spiser sammen, men henter maden i kantinen og så arbejder foran computeren imens der fyldes lune boller i hovedet. Ja - det siger ligesom bare resten!
Overlevelse
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar