onsdag den 26. august 2015

Dagens positive stime

Muligvis er jeg midt i en god stime - om ikke andet med at holde fokus på det gode i livet. Og filtrere alt det mindre fantastiske væk. Og jeg vil fastholde stimen så længe som muligt. Det hele er meget lettere på den måde - gråvejret mindre gråt og farverne i naturen lidt stærkere.

Så her er dagens 3 positive:


  1. Dagens arbejdsplads er hjemme. Med benene oppe, god kaffe i koppen, kartoffelmadder og ro i hovedet. Jeg har både fået lavet alt hvad jeg normalt skulle nå, vasket 2 vaske, afleveret bøger og spist en frokost (dog foran skærmen, men den var lækker og fuld af nydelse)
  2. Jeg fik dem - billetterne til de næste to forestillinger i Grand bio, som del af Grands Venner. Jeg glæder mig tosset meget til igen at lade min krop og mit sind nyde en god forstilling med den bedste veninde, man kan forestille sig. En af den slags veninder, der bliver så glad for at komme med mig gratis i biografen til lige præcis de her film - som altid rør og giver smil på læben og tårer i øjet på en gang. Filmene kan findes her: 'Krigen' og 'Taxi Teheran'.
  3. Mind udsigt idag fra min hjemmearbejdsplads. Jeg er så glad for vores nye hjem. Jeg kan slet ikke blive træt af at nyde mine stuer. Og mit køkken, som jeg er sikker på tenderer til Københavns absolut hyggeligste rum!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar