tirsdag den 8. september 2015

Dagens glæder

  1. Jamen altså – jeg er så fanden heldig. Jeg har en skøn skøn weekend at kigge tilbage på. Hvor jeg, sammen med 19 andre skønne kvinder, spiste frokost og spillede på heste på Klampenborg galopbane. Vejret var koldt som en vinterdag, men det var ikke (det store) regnvejr og vi havde en fest. Der er en fantastisk stemning sådan et sted – selvom vi ikke vandt det store. Tror det handlede lidt om, at den hest vi satte flest penge på pludselig løb sin vej. Helt altså – ind i skoven ved siden af galopbanen. Ikke at jeg ikke forstår den. Det må være en sjovere løbetur en den i runden med en vild jockey på.
  2. Jeg tilbragte en del af min lørdag formiddag i Grand bio med min skønne bio-veninde. Vi mødes sådan cirka en gang om måneden og drikke kaffe, spiser crossianter og ser en film i Grand. Som næsten altid viser sig at være tankevækkende, skøn og følelsesladet. Denne gang så vi ’Krigen’ – et fascinerende portræt af hvad det vil sige at være i krig, og komme hjem, ikke mindst. Den skønne dame, der er ’mortilto’ har skrevet så fint her om filmen og de tanker, den sætter i gang. Og hvad bedre er – jeg skal drikke vin allerede næste uge med hende – så tænker jeg vi nok lige runder emnet J.
  3. Morgenens cykeltur efter aflevering. Jeg bliver til stadighed forundret og lykkelig over hvor smuk København er i morgensolens stråler. Det er et privilegium at bo og leve her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar