tirsdag den 1. september 2015

Dagens 3 på årets første officielle efterårsdag

Sidste hjemmearbejdsdag i denne omgang nydes i fulde drag, selvom den startede med to møder og en velkomstmorgenmad inde på kontoret. Vi får en ny praktikant ansat - og hun virker rigtig sød.

Nå, men nu til dagens 3:

1. Min svigerfar fylder år idag og er hjemme fra USA (hvor han bor). Så eftermiddagen kommer til at gå med lagkage, varm kakao og hygge. Det er lige vejr til den slags idag - og det er en god ting at se frem til på sådan en lidt træg arbejdsdag.

2. Jeg er kommet igang med en helt fantastisk spændende bog på Mofibo - den både tager al min tid og en stor del af min nattesøvn. Men det er det hele værd. Elsker lige at finde en god bog efter en periode, hvor jeg ligesom har haft svært ved rigtig at fanges af dem jeg har læst.

3. Duften i morges tidligt, da jeg cyklede mod kontoret. Det kan godt være, at det officielt er efterår og at vejret er gråt og lidt vådt. Men det duftede helt skønt i morges, og det giver bare glæde og endofiner i hovedet.

2 kommentarer:

  1. Hvad hedder bogen? Er lige blevet færdig med min sidste i går, så er på udkig efter ny inspiration :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er såmænd bare en krime: A.J. Kazinski 'Den genfødte morder'. Den er god!

      Slet