torsdag den 19. maj 2016

Jeg glæder mig til i aften


Jeg er i dag stået op til en af de der dage. Hovedpine og et virkelig ikke særlig program foran mig på arbejde. Lige i dag havde alle muligheder for at være en møjdag. Men så skete der det, at jeg ud af det blå fik billetter til teateret i aften. Så efter en hektisk leden efter en barnepige (idet Steffen ikke er hjemme og det faktisk var aftalen, at jeg skulle være hjemme derfor) har jeg nu en fed teatertur at se frem til. Og det bedste er faktisk, at forestillingen er en, som jeg har sukket over længe. Men ikke fundet tid eller overskud til at planlægge mig hen til.

Jeg gav faktisk min mor teaterbilletter i julegave – og dette var en af de muligheder, som jeg lidt håbede på, at hun valgte. Det gjorde hun dog ikke – vi så i stedet denne forestilling (som også var fuldstændig mind-blowing god). Men nu faldt der simpelthen billetter lige ned i min turban – eller rettere min mailboks. Og det er jeg så taknemmelig for. Det skal nok få denne dag til at få et lidt lettere skær – også her begravet i en opgave, som er en af de der typer, der bare er træls. Og stjæler nattesøvn.


 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar