mandag den 13. juni 2016

En fotodagbog og en fødselsdag før tid

Vi har (igen) brugt weekenden i sommerhuset og fået meget bedre vejr end de uduelige spåkoner fra DMI lovede. Jeg har taget alt for lidt billeder kan jeg se, nu jeg skal liste dem her. For eksempel har jeg ikke nogle billeder af de mega lækre pavola-lagkager vi serverede for familien søndag. Jeg har inge billeder af den super fede kjole, jeg fik i fødselsdagsgave. Eller af det duepar, der har groet to fuld-fede due unger i det lille træ i forhaven. Jeg har ingen billeder fra familiens tur til stranden. Jeg har heller ingen billeder af kattens flugt ud af vinduet og dens skænderi med de lokale fugle. Men til krævedes nok også et lydspor. For sikke en skræppen - de er ikke vant til at der sidder en kat for foden af træet og venter på det rette øjeblik at tage deres unger. Jeg har heller ingen billeder af alle de drinks jeg har drukket, lure jeg har taget i solstolen eller alle de gange jeg tabte i Banko.


Men jeg har billeder af...

...Margrethe, der har fået et helt andet ansigtsudtryk efter at tandlægen har fjernet hendes (for stramme) læbebånd. Det er så flot - men jeg skal lige vænne mig til, at hun ser anderledes ud.

...Caroline, da hun tævede mig i 'Hvem er hvem' - mange gange.

... tøsestrandturen da Margrethe og Steffen var kørt til 10-års fødselsdagsfest i Charlottenlund.

---Caroline, der igen får vådt tøj (fordi vi troede det var for koldt til badetøj - men det er det jo aldrig, egentlig).

--- Frida, der har indtaget den gyngestol vi fandt i garagen - og som nu er den stol vi alle skændes om. Og har udformet tidsskema til deling. Som så katten over-rulede.

... mormor og Margrethe på vores nye bænk. Billedet er taget lige efter et stort kageorgie, som jeg desværre ikke havde åndsnærværelse nok til at dokumentere.

De smukkeste 'kinesiske pæoner'. Og hvad er så forskellen på almindelig pæoner og kinesiske - det er duften. De dufter helt fantastisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar