tirsdag den 28. juni 2016

Papirøen, mad og ondt i maven - og det uden sammenhæng


Brugte aftenen i går hhv. på mine fødder og på papirøen. Jeg gik hjemmefra, med S, bevares, og gik og gik og gik lige indtil jeg nåede Magasin, som havde nogle fantastiske tilbud på bh’er (sat ned til 50 kr – det er fanme en god pris), og derefter gik turen til koreansk dinné på Papirøen. Et helt fantastisk sted, hvor jeg dog kommer alt for sjældent, da det ligger så relativt langt væk fra mit hood på Østerbro. Men jeg elsker den feriestemning, der er derude. Og jeg elsker uhøjtideligheden og jeg elsker koreansk mad. Som den eneste i familien, så derfor er det jo skide smart, at alle i familien kan vælge noget man selv vil have. Dæleme også smart med børn, som dog ikke var med i går, som jo altid har alle mulige og umulige holdninger til hvad de præcis har lyst til at spise den dag. Og det er ganske ofte kendetegnet ved at være det modsatte af alle andre.



1 kommentar:

  1. Åh det lyder ikke sjovt. Håber du finder en løsning der passer dig og dine. Og papirøen, jeg håber at nå det her i sommer med min veninde. Kh Birgitte

    SvarSlet