tirsdag den 11. oktober 2016

Jeg tænler på #2

   hvorfor de bruger de samme skuespillere i alle danske tv-serier. I hvert fald i Dicte og Bedrag. Det er skide forvirrende når man forveksler alle de der forbryderplots.
   hvordan Politiken kan få den ide, at domsafsigelser kun gælder, når man er enig?**
   hvorfor det er så forfærdeligt at skrive ansøgninger. Der er jo ikke slemt at skrive stort set alt andet.
   hvorfor mandler er så skide dyre.
   om jeg kan få mit vasketøj til at vandre tilbage i skabet af sig selv.
   om jeg kender nogle i kræftens bekæmpelse.
   hvorfor de kinesiske turister man møder i København er så bacille-forskrækkede, at de alle bærer mundbind. Det ser altså tosset ud. Og så forurenet er der altså heller ikke på kastellet.
   hvordan jeg får overbevist min hjerne om at æbler er fuldt ud lige så lækkert som flydende karamel. Og som lakrids. Og som chokolade. Chokolade med lakrids.... mmmm....
   hvem der giver mig et job.



** altså det kan godt være man er uenig i PETs ret til at stoppe bogen. Men så må man bruge en helvedes masse spalter om det. Og være højlydt uenig. En dom er en dom. Også når man er uenig.

Når det er sagt er jeg svært tilfreds med mit bogtillæg fra i søndags. Det er en spændende og overraskende morsom bog.

5 kommentarer:

  1. Ja, altså, de dersens mundbind. Mine børn bliver super-forskrækkede når de støder på folk med sådan nogle, og så skal man i gang med nogle laaaange udredninger og søforklaringer, som man til sidst selv har svært ved at hitte rundt i.

    SvarSlet
    Svar
    1. Bliver faktisk også selv sådan lidt forskrækket. Eller utilpas 😳😳

      Slet
  2. Ja, personligt bliver jeg en smule nærig med de mandler, især fordi ungerne spiser dem lige så hurtigt som vingummi. Kh. Birgitte

    SvarSlet
  3. Sig til, hvis du regner den med æbler og lakrids ud - min hjerne er ikke til at lokke🙈

    - K

    SvarSlet
  4. Synes også mandler er alt alt for dyre..... Chokolade er ok sundt, har jeg overbevist mig selv om:o)

    SvarSlet