torsdag den 13. oktober 2016

Mådehold behøves ikke når det er torsdag. Og når man støtter en god sag.

Jeg er gået amok i kage idag. Så det gik ikke rigtig så godt med den der sukkerfrihed. Men det er Bag for en sag-dag. Og det holdes i hævd på pigernes skole, og SFO'en har brugt hele ugen på at bage kager i massevis. Således at sådanne nogle som jeg kunne gå amok og købe stakkevis af kager - og samtidig føle at det er lidt ok. Det går jo til en god sag. Nemlig børns vilkår og BørneTelefonen.

Nu er vi så hjemme og har fortæret en del af kagerne. Hvilket er helt enormt voksent, idet aftensmaden forventes serveret af pizzabudet om en halv time. Men nogle gange skal man starte med desserten. Det er jo aldrig til at vide, hvad der kan ske. Og så er det vigtigt, at man ikke efterlader de gode cookies. 

Lige nu spilles der Wii på den store skærm, noget med en bondegård på den lille skærm, og jeg læser Alt for Damerne på Flipp. Det er i sandhed en helt fantastisk torsdag. 

2 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig torsdag - bliver grøn af misundelse... Jeg vil også have småkager til forret og pizza til hovedret og så oveni med god samvittighed! Men der er jo også en dag i morgen og den dag hedder fredag! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var skønt. Men nu er jeg stopmæt på den slatne måde... Det var det værd

      Slet