torsdag den 5. juni 2014

Dagens held

Dagens held må være da jeg cyklede afsted i høj sol. M på sin egen cykel og C i ladcyklen. Vi skulle nemlig spise is på langelinie mens vi så på krydstogt skibe. Far (den stakkel) arbejdede (hjemme...) på fars dag. Nå men vi fik cyklet, spist is, set på skibe og drømt om alle de steder vi skal se i livet - sammen. (Tjek lige hende her ud.... hvis du er rejselysten). Og  så cyklede vi hjemad. Ja det blev lidt mere blæsende men ikke noget vildt. Og så 5 meter fra gadedøren begyndte det at styrte ned. Sikken et held vi praktisk taget var hjemme. Og regn passer jo virkelig godt til banankage, så det gik vi prompte igang med at bage. Ingen skal komme og sige at vi ikke BÅDE fejrer far OG grundloven.

Det manglede også bare for alt er jo lukket. Cyklede Østerbro tyndt i morges efter en åben butik der kunne sælge mig noget chokolade, chips og 10 flasker bobler. Men kun Quick fakta har åbent - og det er jo sådan set bare en velassorteret kiosk. Nå, så... fødselsdagsindkøb må vente. Godt jeg har bestilt maden. Er sikker på jeg ville få total stress af at diske op med lækker middag for 13 veninder (det er kun overtro, ik? Det med 13 til bords?)... Om én uge.

Største lykke idag - at der stadig er 4 dage tilbage at holde fri sammen i (altså efter et par timers job for mig i morgen tidlig). Der er både tid til at crashe sommerhuset i Gilleleje OG tage til Agnes Obel koncert. Tror der er gode dage i vente. Og hey, hvis det skulle regne så er Orange is the new Black jo tilbage i morgen!!!!!! Yyyaaayyyy 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar