fredag den 20. juni 2014

Who needs more stuff?

Hvis jeg ser i skabet - det med tøj. Ja så kan jeg holde et (mindre, dog) afrikansk land påklædt et helt år. Hvis jeg ser på min badeværelseshylde(r)... Ej ok - skab! Så er der produkter nok til optagelsen af saturday Night fever OG Grease! Min stue har pynt nok, mine skaber indeholder lysestager, vaser og andet... ramasjang nok til ... nu i hvert fald.

Så dagen efter min fødselsdag blev der herhjemme (kun for mig, ungerne får stadig deres vinterstøvler og flyverdragt... Men let's face it - deres skabe kan snart ikke lukke) indført shoppestop. Som vil løbe indtil den 31.12.2014. Med undtagelse af uge 42 hvor jeg er i San Francisco. Normalt stor shopper jeg nu ikke derovre, men det ville være ærgerligt ikke at kunne lidt. Men men that's it.

Slut! Og det går nu meget godt - egentlig er intet jo ændret. Men - det føles rart. Indeni.

5 kommentarer:

  1. Lyder som en god beslutning. Hepper på dig.

    Mine skabe er ret så tarvelige, så jeg kan ikke hoppe med holdet. Og er stadig meget misundelig på den S F tur. Dejligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik? Jeg har virkelig meget lidt brug for flere ting... Rejser derimod får man aldrig nok af...

      Slet
  2. Wow - meget ambitiøst. Ville ønske at jeg kunne holde sådan et løfte (og jeg har seriøst også meget dullegrej og tøj!)...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan man nemt - men skal bare synes det er noget, som man har lyst til. Det har jeg, så derfor ;-).

      Slet
  3. Sejt. Jeg mangler heller ikke noget, men derfor synes jeg nu, det er meget rart med et par sko eller lidt tøj i ny og næ. Selv om jeg ikke har råd og i virkeligheden meget hellere vil ud og rejse ... :-)

    SvarSlet