fredag den 18. november 2016

Regn, nybagte boller og indeliv

Idag regner det. Og er sådan ret gråt - og lidt blæsende. Jeg afleverede en glad Margrethe - og gik derefter en times tur - i regnen. Nu er jeg tilbage hjemme. Og er ved at bage boller. Som jeg vil spise med tykt smør senere - mens jeg læser en god bog. Jeg skal se at blive færdig med 'Her er jeg' - den er god. Men sindsygt tung. Igår var den aftenens emne i bogklubben. Jeg tror ikke lige sådan man bliver færdig med den. Idag vil jeg lytte til regnen. Drikke te og gøre et indhug i bogstakken. Ahhhhh...


2 kommentarer:

  1. Lyder som en hyggelig og afslappende dag! Lyden af regn og en kop te - meget hyggeligere end så, bliver det ikke. Fortsat god weekend, i morgen lover de mere regn...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Vi havde en skøn weekend - dog uden bøger. Men fyldt med fødselsdagsgæster.

      Slet