fredag den 9. september 2016

Fantastiske fredag i september

Jeg har simpelthen haft en fantastisk dag og forudser en skøn weekend foran mig.

Men idag startede med morgenmad med en gammel bekendt fra min gymnasietid. Og hun er simpelthen så røvsej. Og hun gad bruge halvanden time på mig og mit forvirrede fremtidssnak. Men det har fedt. For hun har stået i præcis det samme og kommet mega sejt igennem. Og nogle gange hjælper det virkeligt at få vendt tingene med nogle, der bare kan spørge ind på den helt rigtige måde.

Videre stod dagen på konference omkring ... ja også om fremtiden. Denne gang dem bæredygtige af slagsen. Det var inspirerende og altid hyggeligt, da det er et game jeg har været i mange år, og derfor altid møder en masse fantastiske gamle venner, netværksbekendte og samarbejdspartnere til den slags. Og så var der kage. Skide god kage.

Solen skinnende da jeg cyklede gennem København hjem. Og der var sol, iskaffe og en god bog i gården. Så er september simpelthen ikke til at stå for.

Nu sover pigerne på sofaen. Steffen er til kallads og jeg påtænker at hente det chokolade, der var i min goodiebag fra Bridget-premieren (ja jeg har næsten halvdelen tilbage).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar