søndag den 11. september 2016

Nøgne kvinder er kvinde bedst og en sjælden Pokemon

Ej men den her slags weekender skulle der være flere af. Den startede fredag med en fed aften alene med ungerne. Der var Disney. Der var slik. Der var Versus og der var lidt 'vild med dans'... Sidstnævnte har jeg aldrig set, men i år er skønne Cana's Thomas jo med. Og så må jeg jo følge lidt med.

Apropos skønne Cana og skønne kvinder generelt brugte jeg lørdag eftermiddag i en bil mod Tisvilde sammen med Cecilie og Cecilie (haha). Vi skulle nemlig til årets 30-års fødselsdag. Det var en fed eftermiddag, aften og nat. Der bød på snak, god mad, dans og en masse nøgne kvinder i en brandvarm pool. Det var fedt og aldeles livsbekræftende. Dog var nøgenheden (for ja. Ingen havde husket bikinien) ligeså aldeles grænseoverskridende specielt når man, som jeg, var absolut alderspræsident og derfor skulle forholde mig til en masse i-tyverne kroppe og ditto perfekthed. Men som den anden alderspræsident så rigtigt sagde, er det sgu vigtigt at owne sin krop (haha jaja hun var heller ikke nået over midten af trediverne)... Men forfængelighed er en ting. Fascination er en anden. Og sådan en nat fik kun understreget hvor smuk en kvindekrop faktisk er.

Søndagstartede usædvanlig tidligt for en søndag, men så nåede jeg til gengæld tusind tiltrængte praktiske ting OG en tur på Pokemonjagt og en tur i Tivoli med verdens bedste familie. På min jagt gennem bibliotekshaven (det er forøvrigt for vildt. Der er jo hundredevis af jægere derinde!) fik jeg den opgraderede Pikachu... Hvabehar! Jeg har dog stadig ikke Pikachu selv. 






Det var hundens dag i Tivoli. Så kan man så spørge sig selv præcis hvad det er, hunde får ud af at være i Tivoli?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar