tirsdag den 6. september 2016

Natteroderi og ekstrem træthed


Jeg er så træt i dag – som et alderdomshjem efter juleaften. Og der er ikke anden grund, end at jeg ikke har sovet. I hvert fald ikke nok. Jeg vågnede klokken 3.30 (så altså jeg har jo så sovet fint indtil da), men det var så den sidste søvn for i nat. Herefter brugte jeg de næste to timer på at rulle rundt i alle mulige stillinger mens jeg spekulerede mig gul og grøn. Hvis jeg var en grillkylling på stik var jeg blevet fuldstændig perfekt stegt.

 

Og som det jo er med sådan noget søvnløshed er det kun om natten. I det øjeblik vækkeuret ringer er man jo klar til at sove 4 timer mere – og er så zoombielignende træt at ikke engang et koldt bad og kaffe kan klare ærterne.

 

Det bliver en lang dag, der dog heldigvis ikke er speciel travl eller udfordrende. Så der var jeg heldig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar